Anniversary

Monday, March 4, 2013

Ajar Tahun1? Seronok ker?

Tak sangka pulak tahun ni kena ajar tahun 1. Ingat boleh lanak mintak ajar tahap 2 ke. Tp da diberi terima jelah, cuba lakukan sebaik mungkin. Ala, bukannya aku tak pernah ajar tahun 1. Mula2 posting pun dah ajar tahun 1 tapi 6 bulan jer. Last year pun ajar gak tahun 1. Cuma tak pernah jadi guru kelas tahun jer.




Ramai kut yg tak nak ajar tahun 1. Pada aku ok jer sebenarnya ajar tahun berapapun cuma kalau boleh takmau la stay kat satu2 tahun tu lama sangat. 8 tahun mengajar, pengalaman ajar tahun 1 adalah setahun setengah, tahun 2 - 2 tahun. Pengalaman ajar tahun 3 yg lama, 5 tahun. Tu yg igt tahun ni boleh ajar tahap 2 plak. Tp x dpt. Tak pelah, tugas tetap dilaksanakan dan cuba sehabis baik.

Ada seorang kawan berkata:
"Ramai cikgu yg boleh ajar Tahun 6, tapi bukan semua cikgu boleh ajar Tahun 1"

No comments: