Anniversary

Tuesday, February 19, 2013

Fawwaz demam..

Kat skul td ada call masuk. Tp aku x dengar. Rupa2nya cikgu taska Fawwaz call. Mujur dia call husbnd aku. Fawwaz mcm kena sawan katanya. Tp dorg bagi ubat n basah kepala dgn air. Masa husband ambil tu Fawwaz da ok. Bawak gi klinik pun da x panas. Doktor ckp nak hantar ke hospital pun da x demam lagi. Tp doktor suruh kami monitor keadaan Fawwaz kat rumah. Mlm ni klu jd mlm siang td kena terus ke hospital (Ya ALLAH, mntk dijauhkan). Esok pun kena monitor jgk, so aku kena cutilah.

Balik td da bagi ubat ikut punggung. Petang td start panas smula. Doktor suruh bagi tiap 6jam. Tak payah tunggu panas. Haopefully, mlm ni dia ok. X meragam. Doakan kesihatan Fawwaz ye..

No comments: