Anniversary

Sunday, February 17, 2013

SSiD ke kaca TV

Sebenarnya, Saya Isteri Dia! Novel KaryaSeni keluaran Mac yg kubeli tahun lepas. Kisah cinta antara Firash Arshad dan Syafa Aqira.

Syafa sbnrnya kekasih kpd abg Firash bernama Farish (watak ni kejap jer sbb dia mati lepas Firash n Syafa kahwin), tp kerana suatu peristiwa menyebabkan mereka terlanjur. Mama Firash menyuruh mereka berkahwin.


Macam biasalah, dah namanya terpaksa kahwin mestila mula dgn benci kemudian timbul cemburu dan barulah bersayang-sayangan. Dlm masa tu jugak mesti ada watak antagonis kan. Bagi penyedap cerita.

Yg bestnya novel ni akan didramakan. Penerbit drama SSiD ialah Jalena Rejab. Akan ditayangkan dislot Zehra. Maknanya seminggu sekali je boleh tenguk.

Jom kita tgk watak utama yg akan membawa watak Firash Arshad dan Syafa Aqira. Watak Firash dipegang oleh Izzue Islam (pelakon baru tgh naik ni). Syafa pulak Tiz Zaqyah. Tgk pada gandingan ni macam ok. Kita tgk lakonan mereka nanti.



Nantikan kemunculan drama Sebenarnya, Saya Isteri Dia! dislot Zehra setiap Jumaat. Bila? Tungguuuuuu!

No comments: