Thursday, March 17, 2011

My Hobby.

Menyambung semula minatku yg dah lama tertinggal..
Sejak dari sekolah lagi, aku suka sangat baca novel.. Masa sekolah rendah, ada perpustakaan berherak datang sekolah tiap2 minggu.. Buku yg selau aku pinjam buku penyiasatan Nancy Drew (masa sekolah tak layan novel2 jiwang)..
Bila dah besar, da naik sekolah menengah novel pertama yg aku beli klu tak salah hasil tulisan Ahadiat Akashah (tak igt tajuknya).. dah sekolah menengah mula la kumpul duit sikit2 beli novel..
Sampai masuk 'U', serumah pulak dengan member yg sama minat dengan aku.. NORHASLINDA MOHD SARIF (Lin, masih diteruskan lg x minat tu?).. Boleh la tukar2 baca novel ngan dia.. Dah lama tak baca novel.. Baru2 ni pergi kedai buku terbeli la satu novel terbitan 'buku prima'.. Nilah novel yg terakhir aku baca..
Hingga ke Akhirnya, boleh lah tahan kisahnya.. Takde la terlampau menarik sangat..
Novel ni sambungan rupanya.. Kisah yg 1st tu aku tak baca.. so, kena la cari.. Sebab dr komen org, kisah yg 1st tu lagi menarik..

Labels: ,

1 Comments:

At March 18, 2011 at 6:14 PM , Blogger Shidah said...

dah balik ke hobi lama eh..che khad memang ratu novel..:-)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home