Anniversary

Monday, February 14, 2011

Zoo Melaka 1.

Balik Melaka baru ni, gi jalan2 ke Zoo Melaka..
Tiket masuk RM7 (dewasa), RM4 (kanak-kanak atas 5 tahun)..
Kami masuk zoo pada pukul 11.00 pagi.
Ni la burung yg mula2 sekali sambut kami..


Jalan sikit tengok Poney ni.. Suruh Faris pegang, dia tak nak..
Baca kat kandang tu ada tulis 'Haiwan ini menggigit'..
Ha2.. Nasib baik tak usik lagi.. Tanda amarannya jauh sangat dari Poney ni..


White Rhyno..


Tapir.. Tapir ni ada sikit kecederaan kat belakang badannya..
Gaduh agaknya..


Burung apa ni ek.. Spesis bangau kot..


Sebenarnya nak ambil gambar binatang dua ekor ni tengah bercumbu-cumbuan..
Tapi tak sempat.. he3..


Ni dalam sangkar untuk burung2..
kita boleh masuk tengok..
Cantik la burung ni..


Seladang..
(tak leh nak menunjuk-nunjuk seladang,
sebab jadi photographer.. hi3)


Tengah tengok ape tu??


oooo.. Tengok zirafah makan rupanya..


Rusa belang2..


Ni pun dalam kawasan burung-burung jugak..

Faris dengan Pak Su..
Haifa ngan Abah..
Rehat jap..
Penat jalan, Faris pun asik sibuk mintak naik trem..

1 comment:

Aida Omer said...

Wakakaka...tak tahan ayat tunjuk2 tuh... kuikukui...