Anniversary

Monday, February 7, 2011

Siput Mentarang..

Aiyo.. tiba2 je teringat kat benda ni.. Benda? Binatang la kan.. He3..
Berapa kali lalu ke arah Kuala selangor mesti nampak, tapi takut nak beli, sebab takut tak tau masak..
Tup2 ni teringat lak..

(gambar ni dicopy dr link lain)
Tah kenapa tadi saje2 la search cara2 nak masak siput mentarang ni.. Senang jer rupanya.. Macam masak lala or seafood2 yg lain gak.. Nampak dalam gambar macam sedap jer diorg masak..
Mana nak cari ye kat sini? Setahu aku, siput ni byk jual kat jalan arah Kuala Selangor.. Jauh la pulak..

No comments: