Anniversary

Tuesday, February 23, 2010

ZOO NEGARA

Rabu lepas bawa Faris n Haifa g Zoo.. Saje bawak, Faris kenal2 haiwan.. tapi bukan dia heran sangat pun nak tgk2 binatang kat sana.. Yang dia sibukkan masa jalan2 tu, bas lori, lori bas.. pantang nampak dua benda tu.. asik sebut je.. padahal dah hari2 tengok pun..
Penat jugak la jalan kat dalam tu.. Faris sampai sempat lelap la kat kerusi rehat, bawah pokok.. Nasib baik masa tu da ronda.. Bawa tengok serangga.. Ulat Gonggok, sampai ke rumah kalau dia nampak benda panjang2 pun dia kata ulat gonggok.. Sampai kan semalam aku masak sotong, bagi dia makan.. ada kaki sotong dalam pinggan, dia tak mau pegang, ulat gonggok katanya..
Tak dapat nak upload gambar, sebab takda cabel ke laptop, tinggal kat office husband..

1 comment:

Aidafidah said...

Jalan2 kat Zoo Negara memang penat. Tobat sekejap. Tak tau bila lak nak g. Haha! Kisah kami ke zoo ada di sini..... http://aidafidah.blogspot.com/2008/12/melawat-zoo-negara.html