Anniversary

Tuesday, February 2, 2010

Haifa gi Klinik lagi..

Hari ni aku keluar dari sekolah kul 10.45 pagi.. ada appoinment kat Klinik Desa Merbau Sempak.. Bawa Haifa gi inject n timbang.. Haifa da nak masuk 6 bulan.. Sampai2 je tengok tak ramai orang, bagus gak.. tak yah tunggu lama sangat.. Mula2 timbang berat n ukur panjang.. 6.5kg dan 67cm.. Cam biasa lah, berat Haifa naik sikit jer.. Pastu bila nombor naik je, masuk jumpa nurse.. cakap2 sikit pasal perkembangan Haifa n buat temujanji seterusnya, pada 4.5.2010.. Pastu ambil injection tuk Hepatatis (dos 3).. punya lah menjerit Haifa kena cucuk.. siap sedih2 lagi macam org mintak kesian.. tapi tak lama pun, pastu dak leh ketawa2 lagi..
Tak sempat nak ambil gambar Haifa yg terkini.. nanti lah, post akan datang..

No comments: