Anniversary

Monday, July 19, 2010

Rambutan n Langsat..

Hari Ahad (semalam) pergi la kenduri kahwin kat Alam Megah, Shah Alam.. Jumpa mak kat sana.. Dia tumpang makngah ke kenduri kawin tu..

Masa sembang kat talifon, Emak ada cakap rambutan n langsat kat rumah dah masak.. Tapi kitaorg byk program ujung minggu.. tak leh nak balik kmpg habis kan buah2an.. byk jemputan kahwin kena pergi, pastu Sabtu minggu ni sekolah la pulak.. jogathon, jogathon.. aku tak pungut pun lagi..

So, sebab kebetulan mak nak datang ke Shah Alam, mak pun bawak la rambutan 2 ikat n langsat seplastik.. Punyalah syiok melantak, tak ingat.. hehe..

No comments: