Anniversary

Tuesday, June 8, 2010

Swiss-Garden and Spa Resort (Day 2)

Hari kedua..
Pagi dah bangun, konon nya nak ambil gambar matahari terbit..
Ni lah hasil nya.. Camera biasa je.. Angan2 nak beli SLR, tp ongkos nya belum mengizinkan..
.

Sarapan diGarden Terrace..


Pas tu mandi laut lg la, sampai puas sebab dah nak balik kan.. bukan senang2 nak g tempat camni..
.

Dah puas mandi laut, bawak anak2 mandi pool lak.. tapi sekejap je lah.. dah kesejukan..
.
Haifa lebih ceria masa mandi pool, banding mandi laut.. Mungkin kat laut terasa ombak, pool kan tenang je... Walaupun ramai budak2..
.

Time to check-out..

.

Dalam perjalanan pulang tu, ternampak pulak Genting Highland.. Nun jauh kat atas sana tu.. Plan nak bawak anak2 main2 kat situ.. Tapi tunggu diaorang besar sikit..
.
Tamat kisah percutian kami di Pantai Balok...
Malam tu pulak kitaorang pergi i-city.. Jalan lagi, sampai puas..

1 comment:

Aidafidah said...

Bagus apa jalan2 cuti2 Malaysia...