Anniversary

Wednesday, June 30, 2010

Faris sebut IBU!!

Kenapa tajuk cerita camni lak.. Tadi, aku dok marah Faris sebab kacau Haifa.. Digigit nya Haifa, lepas tu ditolak nya, macam2 la dia buat kat Haifa.. Aku marah la dia, tangan naik jugak la, Faris nangis la.. Sambil sebut IBUUUU, IBUUUU, IBUUUU.. pastu tukar pulak MAMAAA, MAMAAA..
Hehe, agak nya kat taska kalau nangis memang IBU tu yang tukang pujuknya..
Geram ngan Faris, dok usik adik nya (agaknya saja nak ambik perhatian aku, dah lah tunggu abahnya tak balik2 lagi).. Kesian lak, tak pasal2 kena penangan aku..

No comments: