Anniversary

Tuesday, June 8, 2010

Swiss-Garden and Spa Resort (Day 1)

Hari Sabtu, 5.6.2010.. Pergi kenduri kahwin Ila kat Lanchang (tak ambil gambar lak, kamera tinggal dlm kereta).. Lepas tu terus bergegas ke Kuantan.. Dah booking resort kat sana..

Perjalan ke Kuantan.. Anak2 aku mmg berdisplin dalam kereta.. Dah dilatih dari kecik lagi..
.

Our driver..
(Gambar co-pilot nye lupa nak snap).
.

Swiss-Garden and Spa Resort..
Sampai dlm pukul 4, terus check-in..
.

. Dapat bilik yg menghadap laut, asalnya booking yg Garden View.. Sebab murah sikit, Tp bilik kami di 'upgrate' kan ke seaview.. Harga masih Garden View..

Our Room..
.

Masuk bilik rehat2 dulu sambil tengok pemandangan Laut China Selatan.. Biasa mandi kat Selat Melaka je kan..
Gambar pemandangan laut dari balcony..
.

Faris dan Haifa tengok laut.
.
Tengok Faris cam da mula ngantuk, letih dok lama dlm kereta agaknya.. Kitaorg pun siap2 nak ke laut..
Gambar tengah mandi manda kat laut..
.

Setelah penat bermandi-manda.. Faris dan Haifa tido nyenyak..
(tgk gaya tidur diaorg, sama kan..)
.

Tamat kisah hari pertama di Pantai Balok..
Nak g ambil anak2 kat Taska..
Esok akan sambung lagi kisah percutian kami..

No comments: