Anniversary

Monday, December 28, 2009

Taska baru Faris n Haifa

Hari ni 1st day hantar anak2 aku ke taska baru.. bukan la taska tu baru bukak.. taska tu da lama, cuma tempat baru untuk anak2 aku la..
Tak tau la cam ne.. aku hantar td kul 8:30pg, dorang da siap aku mandikan.. bayar yuran tu seminggu RM100, dgn borang pendaftaran yg da diconteng dek Faris.. Nasib baik cikgu nye tak kisah..
Lepas bayar tadi aku terus balik.. faris ape lagi, nangis la.. tempat tak biasa lagi kot. kat taska yg sebelum ni, dia yg berlari-lari nak masuk kat dalam taska tu.. harap2 nye dia nangis tak lama la.. sian lak kt cikgu nye nanti..
Sebab tu lah aku hantar start minggu ni, nak bagi dia biasa kat situ (tp bulan ni duit klua lebih sikit la, sb bayar 2 tempat),klu antar minggu depan, nanti pagi2 buta dia melalak, mengganggu org sebelah lak..

No comments: