Anniversary

Monday, July 25, 2011

Kacang Panjang...

Tanam pokok kacang panjang kat belakang rumah...
Memang subur la..
Dah banyak kali la makan kacang panjang free dr belakang rumah..
he3...
Malas2 nak masak sayur, petik je..
wat ulam sedap, yg masih keras2, muda2 lagi tu..
Ni lah kacang panjang nya..
Best wat ulam..
Pokoknya pun dah mula layu..
dah nak abis suburnya kot..
Tapi baru2 ni, gi jln2 kat belakang rumah (belah luar la)..
Ternampak lak binatang ni... (Korang nampak x?)
Ulat Bulu... Bukan sekor dua, banyak...
Aiyo... geli geleman tengok..
takut budak terpegang jer..
Alamatnya pokok kacang ni akan dimusnahkan..
Lepas ni nak tanam pun sikit2 jelah..
Mungkin tak tanam da kot...

No comments: