Anniversary

Monday, July 26, 2010

Aquaria KLCC

Ahad, 25 Julai.. Kami ke Aquaria KLCC, melawat hidupan laut yg ada kat situ... Dengan harga tiket RM35/person (memang terasa mahal).. Tapi nak gak pergi tengok.. Faris ngan Haifa free la (bawah 3 tahun).. Tu pun Faris kena tahan, dia igt Faris dah 4 tahun kot..

Mula2 masuk tgk ikan pirana.. Tenang je nampak ikan tu berenang, mgkn tgh kenyang.. Nak tgk ikan pirana makan, kena tunggu pukul 4.. Lambat la pulak..





Yang ni belangkas.. Memang berpasangan kat dalam bekas tu.. Boleh pegang kalau nak..

Ikan Keli Karen.. Hehe (Electric Eel)



Yang ni Kura2 Buaya.. 4 segi bentuknya..


Banyak lagi gambar yang diambil.. Kalau nak tgk boleh pergi ke Facebook aku...

No comments: