Anniversary

Friday, December 27, 2013

PERSEDIAAN SEKOLAH FARIS

Anak bujang ku Tahun 1 next year.. maka bermulalah episod membeli kelengkapan sekolah untuk Faris. Faris akan ke sekolah yg sama dgn tempat aku mengajar. SK Bandar Sri Damansara 1.

Kali ni merasalah jahit lencana dan tanda nama kat baju sekolah anak. Macam masa aku sekolah dulu mak yg jahit kan. Dulu masa aku sekolah baju pun x beli yg siap. Mak beli kain ela jer n mak jahitkan baju. SAYANG MAK N ABAH.

Faris ni senang beli jer. Anak laki kan kena pakai kemeja. Lagipun aku tak pandai sangat jahit baju mcm mak. Larat jahit lencana n nametag jer. Haha.

Ok. Kita tgk nti apa cerita Faris sekolah pulak. Haifa pulal di tadika tempat yg sama. TADIKA SUTERA GENIUS.

No comments: