Anniversary

Friday, April 16, 2010

Faris nak wat pe tu??

Cuba teka Faris tu nak wat ape sebanar nya...

Jeng... jeng... jeng...

Haha, hasil setelah aku lipat2 kan tangan dia.. Punya la dia suka, 'peace' nye dah jadi.. kalau tak, kembang2 je jari dia nak buat 'peace'.. Tp, bila da terlepas jari tu, da tak reti nak buat.. (kena menuntut ngan Rafiq ni, Rafiq ajo Faris buat 'peace')



1 comment:

Aidafidah said...

Muahaha... samo yo... jenuh jugak nak perbetul mula2 tuh...