Anniversary

Monday, April 26, 2010

Faris n Haifa bermain..

Haifa dok mengejar excavator tu, berminat gak nye.. Baru aku belikan tuk Faris.. Faris pantang tengak bendalah ni kat mana2.. 'Acumtator" katanya.. tak tau nak pronounce excavator..
.
.
Faris nampak Haifa dok mengejar excavator tu, dia pun sibuk la.. Time terletak je, tak da pulak dia sibuk kan benda tu.. Bila Haifa nak main, dia pun dengki.. Dia punya, aku pun suruh la dorang main sama2.. masa ni tgh elok plk dia nak main ngan Haifa..
.
.
Dapat jugak aku snap gambar dorang berdua..
..
Saaaayanggg Haifa..
.

1 comment:

Aidafidah said...

Biasak arr bebudak... tak berebut, tak berdengki memang tak sah... haha..