Anniversary

Wednesday, November 2, 2011

Hadiah Untuk Diri Sendiri

Hari ni 2 November 2011.. Besday aku yg ke 32 tahun, Alhamdulillah.. Sempena besday yg ke 32 ni, aku menghadiahkan diri sendiri dengan netbook baru.. semalam gi Low Yat, cari netbook.. So, berkenan la kat netbook ni.. Laptop lama da bagi adik..
Gi KL semalam naik komuter, misi utama nak gi Citibank sebab nak terminate creditcard, berjaya di'terminate'kan.. haha.. selesai satu masalah hutang..
pastu husband belanja makan kat Tarbush Restaurant.. makan lamb chop.. sedaaappp..
blanja makan bukan sebab besday pun.. sedia maklum, dia mmg x igt tarikh2 ni semua..
pastu baru la gi low yat cari netbook..
dekat kul 5 baru sampai rumah.. ambil anak2 kat taska..
Fawwaz, masuk je buai terus tido dgn lenan.. kat taska tak puas tido gaknya..

No comments: