Anniversary

Thursday, April 1, 2010

Tag from Fidah..

The rules : Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 23 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 5 people to be tag :)

Fidah, aku pun copy paste gak.. meniru sikit2.. Dulu masa sekolah tak rajin meniru..

1) Aku suka makan... biar berhabis duit kat makan, tak pe.. janji perut kenyang..
.
2) Aku suka baca novel, tp takda bakat tulis novel..
.
3) Aku takut lipas.. Kat rumah klu jumpa lipas aku akan cr sampai dpt lipas tu dan spray, klu lipas tu da lari n aku tak jumpa.. Konpem aku tak leh tido.. haha

4) Aku tak suka manusia yang berlagak..
5) Aku pun tak suka cakap dgn org yang sombong tak bertempat..

6) Aku suka g jalan2 walau pun tanpa tujuan..

7) Aku suka shopping.. Tp takut habis duit..

8) Aku suka nyanyi tp suara tak sedap lak..
9) Aku suka masak-memasak n cuba resepi baru.. Tp makan sendiri je, malu bagi org try..

10) Aku suka makan steamboat.. ehmm, nyam.. nyam.. bila la nak g makan lagi ni..

11) Aku tak suka study, tp terpaksa gak study.. Klu tak study result teruk lak..
.
12) Aku suka masakan mak aku.. Sedap.. tp bila cuba masak macam mak, mesti tak jadi..

13) Aku tak pernah naik kapal terbang.. tak kira aku akan naik gak 1 hari nanti..

14) Aku nak g Langkawi, tak pernah g sana..

15) Aku suka jalan2 dgn suami n anak2, keliling kawasan umah pun ok, byk benda yg leh sembang sambil2 tu.. Kat umah pun sembang gak sebenar nya..

16) Kerja rumah yg aku paling tak suka ialah sidai baju.. tp terpaksa buat jugak..

18) Aku suka simpan rambut panjang.. tp lepas bersalin da potong pendek, ni nak bela lg ni..

19) Aku suka matematik (sb tu jd cikgu Maths), kat sekolah n kat U dulu pun subjek yg melibat kan nombor paling aku suka.. Dan mesti bole skor punya..

20) Aku sebenar nya bercita-cita nak jadi doktor, tp masa SPM, biologi dpt cangkul.. terpaksa tukar cita-cita..
.
21) Aku takut tengok cerita seram..
.
22) Aku sayang anak2ku.. Moga mereka menjadi anak2 yang soleh n solehah..
.
23) I love my hubby.. always

No comments: